خبرهای ویژه

» هوانوردی عمومی » یک کمپانی هواپیمایی بلیط مسافران خود را فروخت – . | .

تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۸:۲۰

کد خبر: 13550
 8 بازدید
 دیدگاه‌ها برای یک کمپانی هواپیمایی بلیط مسافران خود را فروخت – . | . بسته هستند

یک کمپانی هواپیمایی بلیط مسافران خود را فروخت – . | .

در عرصه صنعت هواپیمایی شما را به خواندن نوشته ای با عنوان یک کمپانی هواپیمایی بلیط مسافران خود را فروخت – . | . دعوت مینماییم. به نوشته خبرگزاریهای اقتصادی، یک  کمپانی هواپیمایی امروز با برنامه این مسئله که عده ای از مسافرانش دیر رسیده اند ، بلیط های آنان را به یک کمپانی دیگر […]

به نوشته خبرگزاریهای اقتصادی، یک  کمپانی هواپیمایی امروز با برنامه این مسئله که عده ای از مسافرانش دیر رسیده اند ، بلیط های آنان را به یک کمپانی دیگر فروخت.

یکی از این مسافران به خبرگزاریهای اقتصادی گفت: امروز ساعت ۷ و ۵۰ دقیقه صبح از شیراز به مقصد تهران پرواز داشتیم با اینحال وقتی به کانتر مراجعه کردیم متوجه شدیم که بلیط مان فروخته شده است.

وی گفت: کمپانی مدعی است که ما دیر رسیدیم این در حالیست که ما در فرودگاه بودیم و در صف قرار داشتیم و تا به محل کانتر رسیدیم  متوجه فروش بلیط هایمان شدیم.

وی گفت:  بلیط حدود ۱۵ نفر به وسیله این تولیدکننده به دیگران فروخته شده و پاسخی نیز جهت رسیدگی به موقعیت ما به وسیله این تولیدکننده معرفی نمی شود.

میتوانید نوشته یک کمپانی هواپیمایی بلیط مسافران خود را فروخت – . | . را برای دوستان خود ارسال کنید. برای این منظور از ابزارهای سایت استفاده نمایید.

منبع خبر

برای شما نیز جالب است؟
قطر ایرویز در جستجوی خرید سهام ایرلاین آمریکا است - . | .